Skip to content

O iesire la Buces-Vulcan

octombrie 27, 2010

Muntele Vulcan

Pentru o iesire scurta intr-o dupa amiaza de duminica am ales Muntele Vulcan (1254m). Acesta se afla imediat in apropierea satului Buces-Vulcan pe drumul ce face legatura intre Brad si Abrud, prin pasul Buces-Vulcan. Muntele Vulcan face parte din Muntii Abrudului, este o formatiune de calcare ce strajuieste Tara Motilor, dar care ofera panorame atat catre Muntii Abrudului, spre frumusetile oferite de muntii apusenilor. Accesul pe platou se poate face prin partea vestica, iar partea estica este cea mai abrupta oferind adevarate trasee pentru alpinism.

Am parcat masina in parcarea cea mai de sus, in fata restaurantelor de pe marginea soselei ce incepe coborarea spre Abrud. Am inceput urcarea pe langa casele de pe margine partii drepte o soselei,  pe marcaj cerc rosu cu galben pe margine care ne-a insotit pana la  punctual salvamont de la baza muntelui.

Vremea viorelelor

verde-auriu

Umbre

Peisaj

De admirat frumusetea peisajului

Am mers pana la intrarea in padure de unde incepea marcaj cerc albastru de unde ne-am intors inapoi la masina.

Capita de fan(claie de fan)

Marginea stancoasa impadurita

In tonuri de bleu

Alb-negru

Grohotis

A fost o plimbare placuta, scurta fata de celalate pe care le-am facut noi, dar ne-a placut ca am iesit din cotidian si am admirat peisajele minunate ale muntilor Apuseni.

Maciese

Cromatica

Biserica

Apus pe Vulcan

 Have fun.

Din aceeaşi categorie:

7 comentarii leave one →
  1. Livia permalink
    martie 7, 2011 1:46 pm

    Si eu am fost sus. Este splendid – si drumul pana acolo, si privelistea.

    • mysfan permalink*
      martie 7, 2011 2:55 pm

      Intradevar este foarte frumos, cel mai mult imi place cand urc in Retezat si in Sureanu si se vede pana la Buces cand este vremea frumoasa. Mersii de vizita. Marius.

  2. mysfan permalink*
    februarie 20, 2012 7:27 am

    Salutare, daca sunteti intereasata sa facem un schimb de link-uri ale blogurilor care sa apara la bloggroll astept un raspuns. Felicitari pentru articolul cu placintele si vizita culinara din Brad. (pe viitor sa incercati si palcintele de la Zlatna):). Cu bine, Marius.

Trackbacks

  1. Placinte pe lespede, un drum frumos si un oras in care era sa murim de foame… « Marea Aventura
  2. Buces – Vulcan (2) | Marea Aventura
  3. Arieseni (partea II) | Mysfan's Blog
  4. Muntele Vulcan | Mysfan's Blog

Lasă un răspuns

