Skip to content

Concediu iarna (VII)

decembrie 9, 2010

De la Saschiz plecam in cateva minute deoarece ne indreptam spre un alt sat cu rezonanta turistica aflat in drumul nostru.

Stiam inca de acasa ca trebuie sa ajungem la Viscri, un sat renumit mai mult de cand printul Charles a facut o pasiune pentru aceasta zona. Din curiozitate am dorit sa mergem ca sa vedem despre ce este vorba. Intradevar zona este deosebit de frumoasa cu un sat pierdut undeva in pustiu la cativa km de soseaua judeteana. Satul Viscri este deosebit prin frumusetea caselor, prin istoria locului, prin obiceiurile care ar trebui pastrate asa cum sunt, prin oamenii pe care inca ii mai are altfel spus prin   nucleul pe care il formeaza cu natura. Am ramas profund impresionat de sat, de case de locurile acestea parca dintr-o alta lume, o lume pierduta undeva departe in cartile ce scriu de lumea anilor 1800.

Poate ca in aceasta zi care parca nu se mai termina in care alergam de la un obiectiv turistic la altul ziceam ca am gasit capatul lumii dar de fiecare data odata cu inaintarea noastra am zis ca acesta este satul dar se pare ca de Viscri putem spune intradevar acest lucru. “Un sat la poalele bisericii ce vegheaza pe dealul de deasupra lui la imbinarea dintre dealuri, padure si cer”.

Biserica din Viscri

 

 

Pe drum spre capatul lumii

 

 

Altfel spus daca ar fi sa ma izolez aceasta ar fi o varianta dar eu ca om de munte cred ca tot mai sus parca e mai bine.

De-a lungul zilei se poate vedea in poze ca am trecut de la soare la ceata si zapada dar cand am mers la Viscri a fost nemaipomenit de frumos.

Biserica fortificata Viscri

 

Balaurind pe lanaga sat

 

Plecam din Viscri dar ne orim sa mai facem niste poze la dealurile dimprejur.

 

 

In colo mergem si noi...

 

Din pacate pentru noi s-a dovedit din nou ca nu avem noroc. Nu am dat de nimeni la Info Turism si nici in apropierea bisericii ca sa putem vizita. Suntem calmi foarte calmi vine urmatorul obiectiv pe ziua respectiva care v-a pune capac la o zi obositoare dar frumoasa in care am vazut foarte multe locuri chiar daca nu am vazut din interior.

Povestea continua…

Cu bine, M&A.

No comments yet

Lasă un răspuns

